Szépséges napot!:))))

Vártam már nagyon a mai napot, mert ma Kismama talink lesz...
de jóóóóó!:))



Ma de. átmegyünk Anyósomhoz, aztán Amica alszik és indulunk.

Apa és Ami visznek be, aztán ők Apja-Lánya napot tartanak, mekibe mennek, kézi meccs lesz a közelben, motoroznak, sétálnak és együtt jövünk majd haza.:))

Mi ugye Trófeába megyünk a Csajokkal...sok fini hamika.:))))
Isteni hagymaleves és roston sült husik, salik és persze édességek...
ma kirúgunk a hámból.:))))



Nagyon jól érzem magam. Tetszik az új hajam, a pocakom is egyre nagyobb...az egész energia és öröm bomba ami körülvesz, feltölt és boldoggá tesz.:))))



Lassan 6 hónapos Kismama leszek...elképesztő.:))

Tegnap beszélgettünk Apával, hogy mik a tervek az elkövetkezendő 1-2 évre. Hát vannak.:)) Nekem a fő tervek egyenlőre itthon lenni boldogságban a Lányokkal, aztán jövő ősszel azt hiszem én is belevágok abba, amivel megvalósíthatom önmagam, vagyis annak megtanulásába!:)))) Szerintem mindenki tudja miről lesz szó...



Ma nem írok hamit, időm sem lesz és félek nem tudom felsorolni majd az E-U-V, amit a Trófeában elfogyasztottam.:)) Reggelim szerintem szamóca dzsemes toast lesz, uzsi a mostanában szokásos joghurt (activia) és gyümölcs.



Szépséges napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény