Szerda=mérlegelés!

Bizony megint szerda.:))) Ma ráugrottam a mérlegre.

Kíváncsi voltam, de tény az elmúlt héten figyeltem nagyon, főleg az esti nasikra.:))) De azért kíváncsian vártam, mit mutat a mérleg.

Súlyom, holnap megkezdve a 6. hónapot: 64,8 kg...
vagyis ugyan annyi vagyok, mint egy hete.:))
Nagyon örülök!:D


Az első cél az volt, hogy 20. hétre max. 65 kg legyek, aztán, hogy de jó lenne, ha csak olyan 24 hetesen érném el...sikerült.:)))

Még mindig azt mondom, lehet meglesz az a 15 kg plusz, mert a végén hetente jönnek a már majdnem kilók, de boldog vagyok, hogy az elején nem jött fel annyi, mert mint tudjuk azt a nehéz leadni, ami a végén jön, az a szüléssel már majdnem mind lemegy.:)))

Ma pihis napunk lesz, rám is fér.:)) Ma csak mosás és főzés lesz.:)) Azon kívül pihiiiii!:)))

Ja és persze torna, RR 2. trim, tegnap lenyomtuk a porszívózás utána a 2010 Felsőtestet Amival.:)

Szépséges napot!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény