Szörnyű idő van...

Anyák napja van és mégis olyan szomorú az idő.:(
Ráadásul május első napja is...ilyenkor már igazi tavaszt kérünk!!!!!:)

Amival megvettük a virágokat a Mamiknak,
Apa délutánig dolgozik sajnos ma.:((

Leveskét főzök, de du. megyünk Anyósomhoz,
Ő is főz nekünk, de addig is legyen valami a pocakunkban.:))

Nagyon jól vagyunk, tegnap óriási nagyot kirándultunk hármasban.:)
Képek a másik blogon.:)))

Tegnap délben tortillat ettem, délután fagyit és este a Sógorom főzött pacalt, krumplival, ubi salival...háááát 4000 kcal-t bepusziltam szerintem tegnap....finom volt nagyon minden.:))

Ma már ügyibb voltam...eddig legalábbis.:))

F: tejeskávé
R: 2 sz. slim kenyér, májkrémmel, fél paradicsom
T: 1 activia meggyes joghurt, 4 szem eper
E: 1 tányér vegyes gombóc leves
E2: hentes borda, pici krumplival
U: 2 gombóc cukormentes fagyi
(nyílt egy ilyen fagyizó hozzánk közel.:))

V: 2 db füstli, mustár, 1 sz. slim kenyér, pár szem eper

Tegnap tornáztunk Amival, a Kismama 2. trim-re és hegyet is másztunk, ma pihi napot tartok.:))))

Komolyan mondom hegyre felfelé semmi baj nem volt, lefelé már elfáradtam. Derekam, combtövem, medencém, hát azért csak ott van egy kis Súlyzó (Réka mondja a Kismama DVD-n) a pocimban.:))

Mindenkinek csodás vasárnapot és még egyszer boldog Anyák napját!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény