Szamóca dzsemes piskótatekercs U1

Tegnap Vendégeink jöttek, Johanna baba és Barátnőmék.:))
Gyorsan "összedobtunk" Amival egy isteni piskótatekercset.:))

Hozzávalók:4 tojásos piskóta:
4 tojás
2 evk. finomliszt
2 evk. master mix
2 csapott tk. Prime sweet
1,5 tk. xilit

4 evk. diabetikus szamóca lekvár

Kedves Barátnőm ajánlása volt a Prime Sweet, amiben 0 kcal van, de nagyon kevés kell belőle, mert nagyon édes és pici utóíze is lesz (ha sokat teszünk bele), ezért egészítettem ki kevés xilittel.:))

Elkészítés:
4 tojás fehérjét kemény habbá verte nekem Ami.:)


Bele az édesítők, sárgája és az összekevert liszt...190 fokon 11-12 percet sütöttem, nagy tepsibe, nem kell, hogy vastag legyen és ne száradjon nagyon ki. Majd még melegen megkentem és feltekertem. Így hagytam kihűlni! Nyamiiiii lett!:)

Összesen: 614,4 kcal, és 20 szép szelet lett belőle, így
1 szelet=30 kcal!:)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény