Végre...tudok írni!!!!

Olyan rossz volt, hogy tegnap nem tudtam...
komolyan, már úgy megszoktam a blogozást!:DDD

Tegnapi napról annyit, hogy a Zöldségesnél a fiatal srác ajánlgatta a friss tököt, amiből vettem is fél kg-t, fini kaporral és kétszer is ettem az isteni tökfőzelékemből tegnap!:))) A tízóraim kovászos uborka volt.:)))) Délután a Vendégségben viszont eszegettem sütit is és pogit is. Nagyon éhes voltam. Vacsira már ügyibb voltam, de a Született Feleségek (letöltöttünk 4 részt) maraton alatt elfogyott elég sok fagyi!:)))

Panka rengeteget mocorog, ahogy odateszem a kezem és megszólítom mozog.:) Visszaolvastam az Amis naplómban, Ami ilyenkor finoman, mint egy kis pillangó mozgott...na Panka akkorákat rúg, mint Amica anno 34-35 hetesen, kis Gézengúz!:)

Tegnap letornáztam a Kismama 3. trim. Őszinte leszek, lehet a pocakméretem miatt, de jobban megy ez a 3. trim, lehet lassan azt fogom csinálni...Végig szeretnék tornázni, de ezt Panka majd irányítja, egyenlőre amilyen gyakran fáj a medencém és a combtövem, azt hiszem örülök, ha a 8. hónapig tudok tornázni.

De sebaj, jön a nyár, fogok úszni és a sok séta, sok gyümi, továbbra vigyázok magunkra!:))

Ma semmi különös program nincs, Apa délutántól estig dolgozik.:(((( Ebédre valami csirkét készítek, lehet a kedvenc bazsalikomos csirkémet, rizzsel, azt mindenki szereti.:))))

Ma tornázok egyet felsőtestre, szerintem az Add Önmagad 3. részt csinálom meg.:)))

Két hét alatti változás:


Sokat nőtt Panka Tündér:)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény