2 éve....ezen a napon!!!

Vagyis 2009.06.13-án azt mondtam: ELÉG!!!!
Kövér vagyok és ez nagyon bánt.
Nem fogom leélni az életemet egy börtönben!
Változtatni akarok és fogok is!
Addig küzdök, harcolok, ameddig el nem érem a célomat...


És ez így is volt, küzdöttem...nem adtam fel. Néha nehéz volt, néha kő kemény, de tudtam mit akarok és csak előre néztem, csak az lebegett a szemem előtt, amit el akartam érni!

Eltelt 2 év...
Lefogytam, egészséges, kiegyensúlyozott Kismama, Anyuka, Feleség, Nő vagyok, telis-tele tervekkel, álmokkal továbbra is, amiket elérek, mert tudom, mindent, de mindent elérhetünk az életben. Megtanultam, hogy nincs lehetetlen. Mindenért meg kell harcolni, de mindennek eredménye is van.:)))


Soha ne adjátok fel...mert néha még a távoli álmok is bekopogtathatnak az ajtótokon!!!:)

Higgyétek el, hogy képesek vagytok változtatni az életeteken. Mert, ha hisztek magatokban, olyan erőre tesztek szert, amit senki és semmi nem vehet el tőletek!

Képen: Kezdetekkor
és Pankával 26 hetesen Kismamaként!:)

simple hearts

Megjegyzések

  1. Kedves Nono!
    Régóta olvaslak, sok erőt merítettem írásaidból!
    Amit véghez vittél csodálatra méltó és követendő példa számomra, és a túlsúllyal küzdő emberek számára!
    Kívánok neked nagyon jó egészséget, s boldogságot bővülő családod körében!
    Álmaidat pedig váltsd valóra, hisz az új célok, álmok csak előre viszik az embert, s egyenes utat mutatnak a boldogsághoz!
    Üdvözlettel: Erika

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a kedvességedet.:))))

    Bizony, a célok és álmok csak előrébb visznek az életben.:)

    Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Kedves Nonó!
    A Lifenetwork csatornán láttam veled az interjút és úgy döntöttem, én is megcsinálom! El is indítottam a saját blogomat, hogy feljegyezhessem a sikereimet és megoszthassam másokkal őket! Remélem, hogy találok olyan embereket, akik lelkesíteni fognak, ahogy nálad is történt! :) Sok egészséget neked és a babádnak!
    Üdv.: Bridge

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény