Ahogy ígértem: Ribizlis gríztorta!:)

Megígértem, hogy felteszem a ribizlis receptet!:)
Szívből ajánlom, nekünk nagyon ízlett.:)
A tészta új fejlesztés...

Ribizlis gríztorta

Hozzávalók:
Tészta:
2 tojás
12 dkg graham liszt
2 tk. Prime sweet
2 evk. xilit
3 evk. víz
3 evk. olívaolaj
Puding:
1 csomag grízes vanília puding
3 dl tej
2 evk. Xilit
Gyümölcs:
21,5 dkg ribizli

Elkészítés:
A tésztához, a tojást az édesítőkkel habosra felvertem, robotgéppel. Hozzáadtam a vizet, olajat és a lisztet is. Mindezt szilikon formába töltöttem és 180 fokon, előmelegített sütőben, 12 perc alatt megsütöttem.

Ameddig sült a tésztám, elkészítettem, szokásos módon, a pudingot.
Mikor a tésztám elkészült, melegen kiborítottam a formából, megkentem a grízes pudinggal és ráhelyeztem a ribizlit. Hűtőben lehűtöttem, majd pár óra múlva tálaltam.

Alkalomra lehet díszíteni cukormentes tejszínhabbal, csoki darával.

Összesen: 1302 kcal! Nekem 10 szelet lett.

Egy szelet ribizlis: 130,2 kcal!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény