Ahogy ígértem: Vakondtúrás torta!:)


A receptet a femina.hu-ról vettem:
http://www.femina.hu/recept/a_tokeletes_sacher-torta_receptje

Természetesen alakítottam rajta!:))) Nem teljesen diétás és cukormentes, de azért igyekeztem.:) Isteni lett...mind elfogyott.:D Ádus legújabb kedvence!:D

Hozzávalók:

  • 7 tojás
  • 7 evőkanál liszt: 4 evk. finom liszt és 3 evk. master mix
  • 7 evőkanál xilit
  • 5 dkg csokoládé
  • 4 dl tejszín (hulala)
  • 2 banán
  • 3 evőkanál kakaópor
  • ½ csomag főzés nélküli, vanília pudingpor

A tojássárgákat a cukorral verd fel. A lisztbe keverd bele a kakaóport, és szitáld bele a tojásos masszába. A kemény habbá vert fehérjét óvatosan forgasd bele. Kivajazott, kilisztezett tortaformában süsd meg, és hagyd kihűlni.

Én ehelyett, a szokásos módon készítettem el a piskótámat, sütőpapírral, (lásd a többi receptnél)!

A tortalap belsejét kapard ki körülbelül 2 cm mélyen. A banánokat hámozd meg, és vágd ketté. A vágott felülettel lefelé fektesd a torta aljára őket. A tejszínt verd kemény habbá. A főzés nélküli pudingport készítsd el, majd óvatosan forgasd bele a tejszínt és a csokidarabokat. A krémmel kend be a tésztát, úgy, hogy félgömbformát kapj. A kikapart tésztát morzsold össze, és szórd meg a tetejét. Tedd hűtőbe, és néhány óráig hagyd állni.

Kalóriát nem számoltam és nem mondom, hogy diétás torta, de mindenkinek érdemes kipróbálnia, 1-1 szeletet azért néha szabad!:))

Jó étvágyat hozzá!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény