Elkezdődött a 9. hónap! :)

36 hetesek lettünk ma!:)) Már csak pár hét és megszületik mi édes Kincsünk!:))

Továbbra is tökéletesen érzem magam, a hátam fájlalom csak néha, de az a Picikém súlya miatt van szerintem, hiszen már 2700 g körül is lehet és bizony cipelni kell....:))

A CTG-m, laborok....minden jó lett, így jöhetek, mehetek továbbra is.:) Vérnyomásom 100-120 között van mindig, nem vizesedek, ezeknek nagyon örülök, Amival a végén már nem volt ezekkel egyszerű együtt "élni"!

Tornázni, még heti 2-3 szor szoktam tudni.
De nem erőltetem, csak ha kívánom és jól esik.:)

Panka sokat mocorog, jelez Anyának.:)) Imádom nagyon!:)) Megbeszéltünk, hogy augusztus 22 után már bármikor kibújhat, hiszen akkor már a 39. hétben leszünk...

Eddig 13,5 kg-t híztam. Kívánós vagyok, eddig a fagyi és édesség ment, most állandóan kolbászt ennék!:)) Van ez így.:)

36 hetesen Pankával:

Exquisite


Látjátok, én is tejesen normálisan hízok a terhesség alatt! Sőt, van aki oda sem figyel, mégis fele annyit sem hízik, mint én eddig. Sok mindentől függ ez, genetika és adottság kérdése is. Többen mondják nem látszanak a plusz kilók. Én érzem őket. De nincs ezzel semmi baj. A testünk ebben az állapotban átalakul, készül egy csodálatos nagy dologra...

Isten, arra teremtett minket Nőket, hogy Anyák legyünk és ez így van rendjén!:D

Oda lehet és kell is figyelni a táplálkozásra. Én is figyelek, sok zöldség, gyümölcs, tejterméket fogyasztok, napi 2-3 l mentes vizet megiszok, plusz a levesek, dinnye...stb. Minden nap eszek főtt ételt, fogyasztok húst, főzeléket, de eszek krumplit, rizst és tésztát is, mert szükségünk van arra is. Eszek teljeskiőrlésű kenyeret, fogyi kenyeret, de fehér kenyeret is. Ahogy eszek rendes csokit és Update csokit is. És bizony ha megkívánok valamit, próbálok nem sokat enni belőle, de eszek. És persze van, amikor hiába próbálok keveset enni!!:))

De pontosan tudom mi, mivel jár. Nekem most Panka egészsége az első, amit kér, megkap!!!:D Utána pedig jövök majd én, jövő nyárra ugyanis csúcsformában leszek!!!:D

A kórházba pl. tk. győri kekszet, ckmentes háztartási kekszet, Update csokit, Update 3 in 1 kávét, almás zabfalatot, puffasztott rizst viszek. Ezek lesznek az uzsik, tízóraik, biztos kérni fogok gyümit és 1-1 tejterméket Ádustól majd és nagyon szerencsés is vagyok, hiszen kapok majd minden nap hazai főtt ételt is. De figyelni fogok!:)

Továbbra is azt vallom, mindent lehet módjával és ha az ember tudatosan táplálkozik, magához vesz mindent, amire a szervezetének szüksége van a normális működéshez, akkor egy egészséges testben, egy boldog ember lesz!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény