Pár nap és 38 hetesek leszünk!:)

2 hét és megszületik a drága Kishercegnőnk!:))) Annyira várjuk már.:)

Something A Little Bit Different


Aztán visszatér lassan az Életmód blog.:) Lesz miről írnom.:)

Én nem tartozom azok közé, akik nem híznak a terhesség alatt és azok közé sem, akik nem eszik meg azt a pizzát vagy azt az édességet...

Odafigyeltem, Panka és magam miatt is, de néha bizony jól esett esik és bizony ettem, eszek.:)

Ameddig jól esett tornáztam is, aztán egy ideje már csak felsőtest torna esik jól, de az nagyon jól esik és ameddig így van, csinálni fogom.:)

Nemhiába fogytam anno 60 kg-ra, tudtam szeretnék kisbabát és tudtam vannak dolgok, amik elkerülhetetlenek, pl. hogy én hízásra hajlamos vagyok és imádok enni...tudtam, hogy megint meglesz az a 15-16 kg (lehet több is).

Most, a legfontosabb Panka baba egészsége,
hogy végre a karjaimban tarthassam és imádhassam.:)))


Utána viszont belendülünk, remélem lesz, lesznek segítségeim, akik velem tartanak majd. Szopi alatt én csak óvatosan, okosan, aztán majd kő keményen.:)) Cél már most tudom, hogy nincs súly szempontjából, látni és érezni fogom.

Nem tudom fogok-e még írni a szülésig ide...ha nem, kérek mindenkit gondoljon sokat ránk és drukkoljon nekünk!:)))

Megjegyzések

  1. Amúgy is gondolunk rátok!
    Természetes hogy a baba a legfontosabb, utána pedig a anyatej. :)
    Olyan okosan csináltad eddig, utána sem hiszem, hogy féltenünk kell majd! :)
    Remélem hamarosan veletek lehet a kis csoda! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy írtál!:)
    Nekem pont 16-án lett 6 éves a középső fiam, és visszagondoltam azokra a pillanatokra, mikor először a kezembe vehettem, megölelhettem,megpuszilhattam, először szopizott, stb....
    Picit irigy is vagyok,hogy ezt te nem sokára újra átélheted!:)
    No, de én már 3 kisfiút szültem, szóval inkább a távolból olvasom majd a beszámolóidat!
    A súlyod miatt egy cseppet sem aggódom, le fog menni megint, ami esetleg felcsusszant!
    Örülök,hogy nem vagy teljesen elzárkózott a finom falatok elől kismamaként!:) Gondolom persze azt is ésszel teszed!:)
    Minél rövidebb vajúdást, és könnyű szülést kívánok!:)

    VálaszTörlés
  3. Igen Bogesz, ez így van, ez a sorrend a fontos.:) Szopi alatt nincs diéta, max egészséges táplálkozás, és sport. De mindent okosan.:) átgondoltan.:)

    Anyatigris, már alig várom.:)))Igen, valahol tudtam, hogy ugyan annyit fogok hízni mint anno Amival, sőt ezt a nődokim is mondta, hisz a súlyom alatt voltam, ilyenkor beraktároz a szervezet, elvonni pedig semmit nem fogok. Próbáltam okosan, persze volt, hogy lement a roló és lecsúszott egy tábla csoki is, de mikor máskor férjen bele, ha ne most?:)))

    Köszönöm, hogy írtatok.:))

    VálaszTörlés
  4. Drága Nono!
    Naponta követlek az Amis blogon és egyre izgatottabban várom én is a nagy napot!
    Nagyon becsülendő amit véghezvittél, mindig belőled merítek erőt és valószínű sokan mások is!
    Én is császárral szültem mindkétszer, biztosan simán megy minden! :))
    Várom a blogod feléledését is! Addig is olvaslak a másikon.
    Nagyon szorítok neked, nemsokára a karjaidban tarthatod a pici babádat!
    Sok türelmet és kitartást kívánok neked az elkövetkezendő időszakra!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény