Tejbegríz, ahogy én szoktam!:)

Áldott állapotom vége felé, bizony kívánós vagyok...
Nem szeretném túlzásba vinni a csoki fogyasztást, amiket viszont még nagyon kívánok azok a tejtermékek.

Évek óta nem ettem tejbegrízt, egyik nap készítettem és az előbb vacsira megint...isteni volt, ajánlom nektek is.:))

Nem kimondottan diétás!
De néha, egy tízórai vagy uzsira, esetleg felezve az adagot fogyasztható
és nem utolsó sorban, nagyon eltelít.:)

Hozzávalók:

3 dl 1,5 %-os tej
5 dkg búzadara
1 púpos evk. xilit

Tejet forralom, belekeverem a búzadarát, (de vigyázok, ne csomósodjon össze) majd miután elzártam teszem bele a xilitet!
Cukor sincs benne és kakaópor nélkül is isteni!:)))

Összesen: 378,5 kcal

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény