Első torna nap!:)

Megvolt és nagyon jól esett. Norbi Duci tréning 3. (Laci bácsis), anno Ami után is erre kezdtem a tornát. Annyi a különbség, hogy akkor Ami 4 hónapos volt már és nem tudtam végig csinálni. Most szépen ment, jól esett. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy akkor nem tornáztam terhesen sem és 29 kg-val több voltam...

Nem mondom, hogy elfáradtam a tornától,
de átmozgatásnak és kezdésnek ennyi pont elég.:)

Szerdán és pénteken szeretném még tornázni, ugyan így Duci tréningre, aztán jövőhéten a Kickbox első rész is becsatlakozik már.:) A rúgások még nem, de majd hamarosan.:)

Mai hamik eddig:

F: tejeskávé
R: 1 tk. zsemle májkrémmel, 2 sz. sajt
T: Cerbona Fitt müzli szelet
E: 2 kisebb sz. rántott karaj, sok vegyes saláta, pár szem krumpli
U: light tejberizs
V: 2 kis szelet rántott karaj, kovi ubi, 1 zsemle
Nasi: 1 kinder bueno

Eddig megittam, csak mentes vízből 2 l-t...a cél minden nap 3 l-t meginni, de ennyi meg is van legtöbbször, plusz a többi folyadék, szerintem 4-4,5 l folyadék lemegy egy nap.:)

Nagyon jól érzem magam, pedig sokat nem ültem. Ameddig Ami Napköziben volt és szerencsémre Panka édesen aludt: főztem, mostam, vasaltam, fritőzt takarítottam, ruhát pakoltam, rendet raktam...:))) Most alszanak a Lányok, pihenek én is.:)

Szép napot!!:)

Megjegyzések

  1. Épp ma kezdtem el olvasni megint az elejétől a hoxán a fogyis naplódat (százhuszadszorra kb.), és most is írod, hogy mire tornáztál, úgyhogy jót mosolyogtam.
    Én még nem tettem meg, úgyhogy most írom, hogy szívből gratulálok Pankához, legyetek mindig annyira mosolygósak, boldogok, amennyire most vagytok!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Vicus.:))

    És hogy megy a fogyi???

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény