Asszem megtaláltam, mi a célom!!!:)

Hogy mi a célom?
Hát valami ilyesmi!!!
Lehet nevetni kérem szépen, de lehetetlen nincs.:D

Na jó, a hajam több év mire megnő ekkorára és különben is szeretem nagyon a mostanit. Illetve a mellei nem a természet adománya a Hölgynek,
de azon kívül szerintem tökéletes.
A karja pont annyira izmos, a hasával együtt amennyire kell, van kis csípője, combja...

Ilyet szeretnék...és meg is mutatom, hogy ha nem is pont ilyet, de hasonlót,
igenis lehet két gyerek után!:DDDD

Persze én photoshop nélkül, kis striákkal (has, csípő) lennék egy egész!:D


HAJRÁ NONÓ!:D

Megjegyzések

  1. nekem a haj már megvan, már csak a test hiányzik :D

    VálaszTörlés
  2. Ha elkezded a fogyit és a mozgást a cél érdekében, én is Veled tartok. Nagyon tetszik ez a kép, én is szeretnék így kinézni. És tudom, hogy Te meg is csinálod!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem neked ez sima ügy!Minden adottságod meg van hozzá!Menni fog!

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok.:) Mindenki elérheti...tudjátok, ha igazán akarjuk, elérjük.:))))

    VálaszTörlés
  5. Ez a kép nekem is tetszik. Megcsináljuk Nono. A te erőddel és kitartásoddal én is megcsinálom veled!

    Puszika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény