Kérdésem lenne hozzátok!!!

Azért bejegyzésbe és nem oldalt kérdezem meg, mert szeretném, ha megjegyzésbe kifejtenétek...

Benneteket esetleg felfújnak, puffasztanak,
az Update féle péktermék(ek)?

Én azt vettem észre, most a szopi alatt ugye nagyon figyelem, mit ehetek, mit nem, nem ér annyit, hogy Pankáénak fájjon a hasa a szopi után, szóval, azt vettem észre, hogy engem felfúj és Panka is sírosabb ha Update pékárút eszek. A master mixes kalácsomtól és a rétes, almás pite ill kakaós csiga utána, mintha valami nem lett volna kerek...

Mikor fogyiztam, ezt anno nem vettem észre...

Írjatok!:)

Megjegyzések

  1. Én próbáltam már többféle Update pékárut (több pékségből) és nem volt bajom utánuk.
    Viszont az Update dobozos italtól (gyümölcslé) mindig megy a hasam.
    Egyik ismerősömnek pedig az Update kenyértől.
    Ezt csak azért írtam, mert szerintem lehetnek "mellékhatásai" az Update termékeknek.
    Az is lehet, hogy most telítődött a szervezeted Update termékekből.

    Na, mostmár kíváncsivá tettél, mit mondanak a többiek, mik a tapasztalataik!?

    Talán picit kevesebb Update pékárut egyél, ha arra gyanakszol, hogy az a "ludas". Panka és a te egészséged az első! :)

    Puszi:

    Eszti

    VálaszTörlés
  2. Köszi Eszti...

    Igazad van Sió levet is ittam. Lehet az is a ludas. Most nem eszek semmi Update-et pár napja és nincs "bajunk", nagy valószínűséggel attól voltak, vagyis a pékárútól.

    Napi 1 csiga, vagy 1 almás pitét ettem, sokat nem, de lehet mégis sok volt...

    VálaszTörlés
  3. A fahéjas kalács receptjéhez írtam, hogy a mogyorókrémtől brutálisan fáj a hasam. Nem tudom az okát, de szabályosan görcsöl.
    A testemen mindig is a hasamat szerettem régebben, mert felkeléskor szó szerint be volt horpadva, nap közben is függetlenül attól mit ettem, szép lapos volt. Amióta update termékeket eszek, folyton felpuffad a hasam. Lehet túl sok benne a rost, vagy az MM liszt alapját adó szója nem tetszik a szervezetemnek. De amiben nincs Update liszt, attól semmi bajom, pl. puding, rudi. Érdekes.

    VálaszTörlés
  4. Szia Nono

    Én és több ismerősöm azt vette észre,ha Update liszttel süt akkor megy a hasa tőle.

    Puszika

    VálaszTörlés
  5. Bamibka, asszem velem ugyan ez lesz...majd próbálok egy rudit vagy pudingot, mert szerintem nekem is a liszttel lesz.

    De pl egy 4 tojásos piskótához 2 evk MM adok, attól nem szokott bajom lenni soha, szerintem kis menny. nincs bajom tőle...

    Oniki nekem menni nem megy, csak puffadok nagyon...

    VálaszTörlés
  6. Volt olyan termék,amitől ment a hasam.:(:(Szerintem nem szabad sokat fogyasztani ezekbőla termékekből sem,itt is érvényes a szabály: mindent mértékkel!!

    VálaszTörlés
  7. Ja és a kicsi lányomnak is ment a hasa....:(Ő is evett péksütiket.

    VálaszTörlés
  8. Szia Nonó!
    Rég óta követlek, és olvasom az írásaidat. Én hosszú pcos diéta után végre 31 hetes kismama vagyok.
    Én is éltem az update termékekkel, most is van otthon master mixem, de teljesen le álltam róla. Állandó emésztési problémáim voltak. Mivel a diétámat diatetikus írta, így mondtam neki, aki kifejtette, hogy sajnos nem lenne rossz a liszt ötlete, de még semmi féle tapasztalat nincs a mellékhatásaival és főként a hosszú távú hatásaivl szemben. Tömény szója fehérje (nagy mennyiségben ez az egyik hashajtó hatású) és vitális búza glutént tartalmaz, ami ma az egyik legfőbb allergén anyag!!! Aki kicsit is érzékeny rá, annak puffadás, bőrproblémák és egyéb szervi problémaként jön elő. Én teljesen kiiktattam az étrendemből. A szobatársamnál annó ilyen érzékenységet állapítottak meg, (nem az updatetől)és tudom micsoda szenvedéssel jár. A kicsire nem tudom milyen hatással van, de ha természetesen csak a töredék mennyiséggel találkkozik a szervezete, felesleges most ilyen korán egy ilyen dózisnak kitenni. Váltsd ki zabpehelyliszttel, amit te keversz magadnak (kilófaló liszt keverék).
    Én nem szoktam ezt sehová sem leírni, mivel Réka és Norbi is személyes ismerőseim, de tudom, hogy az üzletben hajthatatlanok. Ezért rémít meg néha a sok követőjük. Ők maguk sem esznek egész nap péksütit, sőt ha megnézitek pufit eszik Réka, de többnyire csak zöldséget.
    Én hanyagolom egyenlőre, s mivel nagyon nehezen sikerült a baba, nem is kockáztataok. Van beteg gyerek a családban, és tudom micsoda kincs az egészséges!
    Örömteli babázást kívánok!
    Rozi

    VálaszTörlés
  9. Kedves Rozi! Örülök, hogy ezt megosztottad velünk. Gondoltam már én is arra, hogy a hosszú távú hatásáról nem tudni semmit. A rövid távú hatásával kapcsolatban végeztek klinikai vizsgálatokat, ok, rendben, de a hosszú távúval mi a helyzet?
    A puffadás pedig borzalmas érzés, nem lehet vele semmivel sem megszüntetni.
    Használok zabpehelylisztet és van kilófaló lisztem is, én keverem ki, tudom mi van benne. Érdekes azoktól nincs semmi bajom.
    Nem szabad játszadozni az egészséggel!

    VálaszTörlés
  10. Szia Rozi, köszönöm, hogy ezeket leírtad nekem, egyet értek veled teljesen. Én is használtam zabpehelylisztet, asszem visszatérek arra és itt a graham liszt, amit még nagyon kedvelek.:))

    Péksütikkel vigyázni fogok nagyon...

    A kilófaló liszt recit elküldni nekem valaki a gmailemre????

    VálaszTörlés
  11. Rozi, gratulálok a Kisbabádhoz!!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  12. Szia Nonó!Először is gratulálok a picurhoz!!! :-))
    Tényleg a legfontosabb az egészség...én és a párom is tapasztaltuk a puffadást.Mondjuk péksüti után nem,de ha MM-el sütöttem,akkor igen.Lehet,hogy a saját sütik nagyobb mennyiségben tartalmaznak MM-et,mint a pékségben kaphatók.Egyébként nekem az a tapasztalatom,hogy,ha update tésztát,vagy péksütit eszek,mintha stagnálna a súlyom...vagyis inkább hanyagolom őket és több zöldséget,vagy inkább rudit,pudingot eszek,attól nincs bajom.De a levesek is el tudnak telíteni...Szóval Nonó,lehet benne valami...Jó egészséget Nektek!!!

    VálaszTörlés
  13. Nonó,a kilófaló liszt receptjét megosztanád majd a blogon?Köszönöm

    VálaszTörlés
  14. A kilófaló liszt receptjét inkább ne osztd meg, mert a hölgy bárkit beperel jogsértés miatt.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok,

    Igen, igaza van Rainee-nek, ezt én is hallottam már, hogy perel a hölgy...különben meg sztem nekem a zabpehelyliszt teljesen megfelelő lesz, veszek is ma.:))

    VálaszTörlés
  16. Nonó, érdemes megvenni a könyvét, nekem megvan az összes. Ezzel a lisztkeverékkel főzök mindent. Tudom, nem reklám helye, de párom is sokat fogyott azóta (és én is, most már csak súlyt tartok :-)) ), és az ára is jóval kedvezőbb, mint Norbié. Meg ez legalább nincs tele E-vel. Neked kell beszerezni a hozzávalókat, és kikeverni. MM-et egyszer próbáltam, de elég is volt. Rozinak teljesen igaza van. Üzlet!

    A hölgytől meg is tudod rendelni a könyvet, de akár könyvesboltban is beszerezhető. Van egy kenyere, ami isteni :-). Ajánlom, próbáld ki! Ha érdekel, írok infót, hogy melyik könyvben találod. http://www.szoojudit.hu/
    Meli

    Ui.: nagyon édesek a csajok :-)))

    VálaszTörlés
  17. Köszi Meli, hallottam már a Hölgyről sok jót, utána nézek lehet a könyvnek.:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény