Ma 1 hónapos a Kishercegnőnk!:))

Repül az idő...Panka is hipp hopp és akkora lesz, mint Amica most. Szomorú is vagyok és várom is.:)) Mindent percet és pillanatot kihasználok velük és élvezem!!!:D

Ma mértem magam! 1 hónappal a szülés után: 68,5 kg vagyok.:) Nagyon örülök neki...69 kg-val jöttem ki a kórházból. Aminál 3 hónap szopi után tartottam plusz 10 kg-nál. Most a célom az volt, hogy 70 fölé, ha lehet ne menjek. Fogyni sem feltétlenül szeretném, direktben biztos nem (diétázni semmiképpen!!!), de ez most így szuper.:)

Lassan el tudok kezdeni tornázni, nagyon hiányzik. Kis bemelegítés, vádli és súly nélkül ülve hát/kar gyakorlatokat már csináltam, mert nagyon fájt a hátam, most sokkal jobb...

Azt is kitaláltam, hogy a Réka Kismama torna 1. trim fogok tornázni az elején...20 perc, nem olyan brutál, de megmozgat!!! Persze először, ami megy megy, ami nem nem...meglátjuk.:)

10 és 30 nappal a szülés után...


Csodálatos hétvégénk volt, feltöltődtünk mindannyian.:) Tegnap kirándultunk egyet a nyaralónkhoz, Panka és Ami is tündér jó kislányok voltak.:)))))))

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény