Nonó féle, Fahéjas kalács, mogyorókrémmel!

Vettem a minap az Update pékségben U1 mogyorókrémet. Szerettem volna kipróbálni valami finom kalácson, vagy palacsintán. De ha már U1 mogyorókrémet veszek, akkor az a kalács is legyen cukormentes legalább és ch csökkentett is!:))
Így nekiláttam....és szerintem jól sikerült.:)

Hozzávalók:

10 dkg finomliszt
10 dkg Master mix
10 dkg xilit
8 dkg margarin
2 tojás
1 cs. sütőpor
1 doboz 10%-os tejföl
1 dl 1,5%-os tej
ízlés szerint fahéj

U1 mogyorókrém
vagy ízlés szerint lekvár, margarin...

A margarint a xilittel habosra kevertem, habverővel. Ebbe beletettem a két tojás sárgáját és a sütőporos lisztet. Utána belekerült a fahéj, tejföl és a tej is, így egy sima tésztát kaptam. Ebbe forgattam bele a kemény habbá vert fehérjémet.

Mindezt sütőpapírral bélelt őzgerincbe helyeztem és 180 fokon 45 percig sütöttem.

Összesen a kalács, bár cukormentes és ch csökkentett, de 1744 kcal lett, nem kevés,
de 12 elég szép, vaskos szelet kijön belőle.
Ezt megkentem U1 mogyorókrémmel (4g) így egy szép szelet: 164 kcal.

MM_Always/Me


Egy tízóraira vagy uzsira belefér szerintem, reggelire akár kettő is.:)))

Kielemezve a receptet, asszem elmondható, hogy ez U1-es sütemény!!!!:)))

Jó étvágyat hozzá!:D

Megjegyzések

  1. Nagyon jó ez a recept, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis recept, nyomtatom és megy a többi közé. Van egy Nono-recept könyvem. :) Jövő héten ki is próbálom. :) :) :)
    De szerintem lekvárral. Ma is ettem mogyikrémet és rettentően felpuffadt tőle a hasam. :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény