Tönköly muffin, ahogy én csinálom!:)

Vettem teljeskiörlésű tönkölylisztet és
Amival ki is próbáltuk milyen fini muffint lehet belőle készíteni.

Miért pont muffin? Mert az Amica kedvence...:D

Hozzávalók:

15 dkg tk. tönkölyliszt
10 dkg zabpehely
1 sütőpor
3 tojás
7 dkg xilit
7 dkg kristálycukor
(nem volt több xilitem itthon, ezért kellett a cukor)

10 dkg Rama
kevés tej

MM_Always/Me

A tojás sárgáját habosra keverem, majd hozzáadom a margarint és a xilitet illetve a cukrot. Ebbe teszem bele az előzőleg összekevert zabpelyhet, sütőport és lisztet. Mindezt a tejjel lazítom sima tésztává.

Előmelegített sütőben, muffin formában 180 fokon 23 percet sütöm.

A margarint nem kevés benne, de ettől muffin a muffin, hogy olyan laza, porhanyós...
és ugye a cukor is dob rajta.
Összesen 2364 kcal! Nekem 12 db lett.
1 muffin: 197 kcal.

Jó étvágyat kívánok hozzá.:)

UI: Ma, a habos krémes piskóta részét is tk. tönkölyliszttel készítettem és isteni lett, semmi mellékíz. Mindenkinek nagyon ízlett, még Ádusnak is, pedig Ő a fő kritikusom "egészséges ételek" ügyében!:)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény