2. nap!:)

Hááát tegnap szépen ki voltam téve a kísértésnek,
ugyanis a család úgy döntött,Meki lesz a vacsi...
Jajj nekem, sajnos ez az egyik egyáltalán nem egészséges étel, amit nagyon szeretek.:( Éssssssss ettem is...egy salátát!:) Büszke voltam magamra.:)

Tegnap délután 1.5 kakaós zabpelymuffint ettem (saját recept), tejeskávéval, vacsira Cézár salit, majd torna után 2 dl tejet...nagyon kívántam a tejet.

Mai reggelim, tk. zabpehely, tejjel, tízórai light tejberizs.
Az ebéd pedig grillcsirkecomb, kölessel.
Az uzsim végül pár szem tk. győri keksz volt, tejeskávéval.
A vacsim f6 kor 1,5 tk. zsemléből melegszendvics (light U1 sajttal).

A torna tegnap kemény volt szerintem (de nagyon jóóó), legalábbis én nagyon elfáradtam...ma pihi nap, de sztem délután minimum egy nagy sétát vagy kirándulást teszünk a családdal.:)

Ma pihi nap van az Alakreform szerint, azért én megcsináltam 100 felülést.
Előre edzek a Réka hasizom gyakorlatokra, kezdtem 30-al, már 100 is megy.:)

Mindent bele továbbra is csajok. A kitűzött cél ott lebeg a szemünk előtt!!!

Nekem a tervek:

11.18, Ádus szülinapja: 66 kg
11.24 Karácsony: 64 kg
03.22 Amica szülinapja: 60 kg
nyárra: csúcsforma!:)


Szerinte elérhető célok...
De, ha valaki komolyan betart mindent, számolja a kalóriákat, vagy amit éppen választ diétát folytatja, a rendszeres mozgással, az márciusig simán fogyhat akár 15-20 kg-t is.

Hajrá!!!:)

Megjegyzések

  1. Jó reggelt Nono:-) TÉnyleg kemény volt a tegnapi torna. Nem is tudtam mindenből annyit csinálni:-(

    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia drága Nikim,
    én is a kezdő db-számot nyomtam...:)))

    VálaszTörlés
  3. Jól nyomod Nono!!!Tetszik ez a céltudatosság!!!Próbálok tőled tanulni:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény