3. nap!:)

Tegnap este rossz voltam picit.:)
Az X-Faktor alatt ettem egy kis chipset, de utána édesség helyett almát.:)

Sajnos rossz szokásunk, hogy a tv előtt szeretünk nassolni...

Ma reggel 1 sz. graham tk. toast kenyeret ettem, pici margarinnal,
6 vékony karika gyulai kolbásszal. Tízóraira banánt ettem, kis magnézium forrás.:)
Az ebéd húsleves lesz és rántott husi, krumplival.
Szokásos müzlitálnyi és kistányérnyi adag.:)

A torna délutánra marad vagy majd estére...meglátjuk.:)

Jól érzem magam, bár ma picit kívánós vagy, de majd legyűröm!:)

Megjegyzések

  1. Hajrá, Nonó! Holnaptól Veletek nyomom én is az ALAKREFORMot!!!!

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert Nonó, már az hogy olvaslak erőt ad. Én is csak csatlakozni tudok a sok elszánt társamhoz, kistányér már megvan, valami mozgást kell még beiktatni s a mínusz 9 kiló eltűnik. Cél október végére 66 kiló, karácsonyra 63 kiló. remélem sikerül.
    Szép estét
    csilla

    VálaszTörlés
  3. Köszi Ildi, akkor majd tarts velünk!:))

    Csilla ügyes vagy!:)) Szerintem elérhető a célod simán meglesz.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény