Harcra fel!:)

Ma, belevágok az Alakreform őszi-téli számának torna gyakorlataiba!:))
Már alig várom.:))

Szerintem mindig este fogom csinálni a tornát,
akkor már a gyerekek is alszanak és nasi helyett jobb a torna, nem igaz????:))

Kezdő súlyom:
67,8 kg
(első célom: 66 kg)

Centik:
Mell: 94
Derék: 76
Csípő: 99
Comb: 61
Kar: 27

Súlymérés jövőhét pénteken, cm-ket majd a 3. hét végén fogok!

Akkor mindent bele lányok!:)
Én a reggelit egy finom kefirrel kezdem, hozzá 1 sz. graham, tk. toast kenyér!:)

Az álmaidat helyetted senki nem fogja megvalósítani...csak te magad érheted el és azt senki nem veheti már el tőled!!!!:D

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    Reggelizés közben arra gondoltam, hogy milyen jó a lánykáidnak, ők ebben nőnek fel, anyukájuk teljes mértékben odafigyel az egészséges életmódra, étkezésre, mozgásra. Sokat fognak tanulni Tőled. Büszkék lehetnek Rád, hogy ilyen csini anyukájuk van. :)

    Olyan jó olvasni a soraidat, a hatalmas lelkesedésedet, én is rengeteg erőt kapok Tőled. Ha két kisgyermek mellett jut időd a tornára, akkor én is meg fogom oldani, és kész! :) Úgy döntöttem minden nap Veled tartok, keményen edzek az Alakreform magazin alapján.

    Köszi, hogy lelkesítesz minket!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Halihó! :)
    Reggel megvolt a torna. Nem mondom, hogy könnyű volt, mert szakadt rólam a víz és még most is remeg kezem lábam, de megcsináltam! :D Az elején bemelegítettem az Add önmagad 2-ben levő bemelegítésre :)a végén pedig jól lenyújtottam :)
    A reggelim 1Ucipó és májkrém lesz teával ->27gr ch. Ebédem: marharagu tarhonya 33gr.ch.
    A többit még nem tudom :D
    Szép napot nektek!

    VálaszTörlés
  3. Bambika aranyos vagy.:D Nekem a gyerekek, másnak a munka. Mindig lehet mire fogni..de mi nem fogjuk, hanem megcsináljuk és kész!:)))

    Szuper vagy Andi...nekem még nem volt időm, de majd este.:) Asszem rám is vár majd egy kiadós izomláz.:))

    VálaszTörlés
  4. mai reggelim végül séta-vásárlás közben egy U1 csokis croissant...nagyon jól esett.:))

    VálaszTörlés
  5. Megcsináljuk, kitartóak vagyunk! :)
    Bár már most félek az esti tornától, rettentő izomlázam van a tegnapi TRX-től. :D

    Fincsi a csokis croissant, én múlt pénteken ettem, de sajnos felpuffadt tőle a hasam. :(

    VálaszTörlés
  6. Nekem most nem...de azért csak ritkán eszem, mert én is puffadok tőle...és azzal Pankának sem teszek jót.:(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény