IZOMLÁZZZZ!!!!:)

Belevágtam a Réka tornákba...előző héten megcsináltam a 2008-as csípő-fenék tornát. Kemény volt, pici izomlázam lett is.

Tegnap viszont a 2008-as comb tornától ma járni alig tudok, pedig nem akartam ilyen izomlázat magamnak. Jól esett a torna, nem fájt, jól lenyújtottam. Remélem hamar elmúlik. Mai terv a 2008-as Felsőtest torna!

Tények!!!
Bizony igaz, hogy két gyerek mellett már nem olyan egyszerű a tornát megoldani. Mikor az egyik alszik, a másik kel, mikor a másik alszik, egy egyik igényli, hogy foglalkozzak vele, házimunka...stb.stb.stb. Estére pedig kidőlök.

Apával megbeszéltem, hogy heti egyszer eljárok Spinningre, így a cardió mozgásom meglesz, mellette, amikor időm engedi nyomom a Réka tornákat, hogy most ez heti 3 vagy 5 torna, majd a gyerekek eldöntik.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény