Réka csípő- fenék torna...

...azért kisebb kihagyás után (terhességem előtt végeztem érdemben utoljára fenék tornát) brutális volt ez a 20 perc.:)

2008-as Réka csípő-fenék tornát csináltam és megéreztem elég rendesen.
Hazugság lenne azt állítani, hogy nem álltam meg...dehogynem, de folytattam!!!:DDD

Jövőhétre a terv: 20 perc comb, 20 perc felsőtest, 20 perc csípő-fenék torna, elosztva a hétre. Aztán majd növelni szeretném az időtartalmat, de csak szépen óvatosan.
Nem sürget senki.:)

Szeretném visszanyerni a fittségemet, de nem 1-2 hét alatt...szépen, folyamatosan.
2 hónapja szültem, nem várom el magamtól és a testemtől sem,
hogy azonnal visszaálljon, feszes és szálkás legyen.
De teszek érte, hogy elérjem a célomat!:))

Hiszen semmit sem adnak ingyen!:)
Mindenért keményen meg kell dolgozni...
de az eredményt, senki nem veheti elé tőled!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény