2. pulzusvezérelt futásom...

Tegnap 50 perc alatt, 4.7 km-t tettem meg és 315 kcal-t égettem el.:)))
Átlagosan 130-as pulzuson tartott a gép...

Rájöttem nekem nem a megtett táv a fontos, hanem a kcal. Hisz a pulzus koordinált edzésnél sokszor megyek 5-6-on, amivel nem haladok annyit, de mégis szakad rólam a víz, jól érzem magam és élvezem ezt a 50 percet, ami ma már 60 perc lesz.:))
Nagyon szeretem a futópadot.:D

Cél az lesz, hogy heti 3 szor, 60 perc alatt, min. 5 km megtegyek.
Az egy héten 15 km, ami szerintem már jó kis állóképességet ad nekem.:))

Kezdem megszereti a futás-nak ezen formáját?
Ami sztem a legjobb formája, hisz nem halsz meg a végére, de elfáradsz.
Hatásos mert, izzadsz nagyon, de odafigyelve a pulzusra és a zsírégetésre koncentrálva.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény