Barnarizs és bulgur...

A köles nekem nagyon bejött.
Olyan, mintha tarhonyát ennék, sőt még finomabb és persze sokkal egészségesebb is.:))

A bulgurra kíváncsi vagyok, mert furán néz ki a zacsiban, mint valami cukorka, a barnarizs szerintem biztos finom lesz. Fontos, hogy hogy készítem el, szerintem.:)

Kitaláltam, hogy holnap lecsós bulgurt készítek magamnak. De külön főzöm meg a bulgurt, mert ha nem ízlik, akkor kölessel fogom megcsinálni a lecsót.:)

Ma rozmaringos csirke lesz nekem a menü, kölessel. Meg is főztem már a kölest, 10 dkg-t, abból lett 32 dkg főve...több, mint elég, szerintem holnapra is marad.:)

Mai torna: csípő, popsi, has...jól fog esni. Hogy mikor lesz rá időm, még nem tudom.

Szombatra bejelentkeztem reggelre, spinningre!!!!! Várom.:)

Eddig sétáltunk Pancsival, most felporszívóztam.
Amica Napköziben, Panka az udvaron alszik.
Nekiállok vasalni gyorsan....nem, már sír Pancsó...szaladok!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény