Érdekes...

Nehezebben megy lefelé a súlyom most, mint anno mikor megszületett Amira,
mi lehet ennek az oka?

Egyrészt, hogy nem akkora súlyfeleslegem van...ez egyértelmű!

A másik, azt hiszem az, hogy akkor nem figyeltem mint eszek előtte, cukor, liszt...szinte mindent ettem korlátlan mennyiségben. Mikor elkezdtem a fogyit és elvontam a fő ch forrásokat, elindult a súly és csökkent, csökkent, csökkent.

Utána átálltam a tk. termékekre, zsírszegény tejtermékekre, xilitre, napi 5 étkezésre, Update termékekre, mostanában köles, bulgurra.... odafigyeltem mit és mennyit eszem. Ezt meg is szoktam, a szervezetemnek, a testemnek már ez a normális, a természetes, hogy ezeket eszem. Így figyelek bár, de koplalni nem szeretnék. Eszem az egészséges dolgokat, amiket különben szeretek is és így lassabban fog menni a dolog.

Mivel Panka már nem szopizik :(, így ma vettem magamnak Biotech Ultra Loss Shaket (1 adagot, 30 g) és ma vacsi helyett ezt fogom inni, spinning után.:)) Sok benne a vitamin, fehérje, és ez egy új dolog a szervezetemnek. Valamit már újítanom kellett.:))

Mai ebédem egy U1 kakaós csiga és 1 Update rudi...
nagyon jól esett, séta közben.:)

Lányokkal ma 2 órát sétáltam...csodálatos idő van!:))

Este spinning!!!!!!!!!!!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény