Hárompudingos kuglóf, Nonó módra!

Cath ajánlott nekem egy fini kuglóf receptet, kicsit persze Nonósítottam...
Ajánlom szívből, mert nagyon finom lett.:))


Hárompudingos kuglóf

Hozzávalók:

3 cs. pudingpor
(1 cs. vaníliás, 1 cs. csokoládés, 1 cs. puncsos)

15 dkg liszt
- 15 dkg tk. tönkölyliszt

6 tojás
- 5 tojás

20 dkg kristálycukor
- 15 dkg xilit

1 dl étolaj
- 1 dl olíva olaj

1 cs. sütőpor

csipet só


A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjéket habbá verjük csipet sóval, és 3 evőkanál hideg vízzel, majd apránként hozzáadjuk a xilit felét, és keményre verjük. Egy másik tálban a tojások sárgáját a maradék xilittel kifehéredésig keverjük, majd az olívaolajat is lassan belecsurgatva tovább keverjük habosra. A tönkölylisztben elkeverjük a sütőport, majd a három részt fakanállal összekeverjük. A kész masszát három egyenlő részre osztjuk, és mindegyikbe egy-egy csomag pudingport keverünk. Egy kuglófformát kivajazunk, zsemlemorzsával meghintjük, és a három különböző színű tésztát beletöltjük. 150 fokon kb. 60-70 percig sütjük tűpróbáig.

Összesen az én verzióm: 2105 kcal...de 17 szép szelet lett belőle.
Karácsonyra: mutatós, finom és cukormentes édesség lehet a családnak!:)


Forrás: receptvilág...isteni más receptek is vannak itt!:)
(http://receptvilag.gportal.hu/gindex.php?pg=32447369)

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta,szerintem ma én is megcsinálom,de nekem csak pici formám van vagy sok kicsi,olyanok mint a puffin csak kuglófba.

    VálaszTörlés
  2. Nono ezt én is viszem! :) Guszta lett!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény