MA HÉTFORDULÓ CSAJOK!!!

Akik velem kezdték az Alakreform edzést, pont egy hete csináljuk!:)))
Nekem eddig 0,8 kg ment le, most vagyok kereken 67 kg.:) Éljen!:)
Én a edzőtermes edzést kihagyom és a 3. héttel folytatom a tornákat!:))

Ki, hogy áll??? Kinek jött be a torna és kinek nem???

Én nagyon élvezem, jól esik, minden egyes nap.
Holnap spinningre megyek, így a holnapi adagot, tolom át vasárnapra!:))

Tegnap este gyros tálat ettem, sok zöldséggel, husival és tzatzikivel.:))))
Ma reggel U1 csokis croissant-al indítottam a napot.
Mind a kettő nagyon jól esett.

Mindent bele csajok továbbra is...nincs megállás!!!!

Tudtok velünk csacsogni FB-on is:
http://www.facebook.com/groups/nonoeletmod/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény