Mennyi az annyi?

Nézegettem a képeimet...mennyi nekem az ideális súly?

Reggel Apával azt beszéltünk 60 kg-val már nagyon beesett volt az arcom, felülről szinte teljesen elfogytam. És igaza van, a képeket nézve. Lehet kevés az a 60 kg...viszont a 62 kg-s képek tetszenek. Meglátjuk.

62 kg-san:


A lényeg, hogy szálkás és formás legyen az alakom, nem akarok én sovány lenni. Apa azt kérte olyan 63-64 maradjak. Megnézzük, hogy majd akkor mit látok a tükörben.
A cél most egyenlőre: karácsonyig a 64 kg. Ma reggel 66,6 kg voltam.:)

Jól akarom magam érezni a bőrömben...és ha őszinte akarok lenni, én most is jól érzem magam. Nincs bennem már az az érzés: Hogy úgy nézzek ki, mint 16 évesen, vagy mint mikor lefogytam. Nem szeretnék én se Modell, se Cicababa lenni már... Úgy szeretnék kinézni, mint egy boldog, 2 gyerekes, egészséges, fitt Nő.:)

Szeretném, hogy ragyogjon az arcom és ne legyen beesett, hogy jó állóképességem legyen, hogy két gyerek mellett bírjam az iramot. Úgy gondolom erre a jelszó: edzés, edzés, edzés...és lassan el kell kezdenem futni!!!!!!!:)

Megjegyzések

  1. Nagyon csinos vagy ezen a képen Nonó!!!
    Tényleg nem az a lényeg, hogy hány kiló vagy, hanem érezd jól magad a bőrödben. :) Senki nem kérdezi meg hány kiló vagy, ha a ragyogsz.

    VálaszTörlés
  2. Nono, nekem először a szemed tűnt fel. Akkor is boldognak láttam, amikor jóval több kiló volt rajtad, és most is. :) Az egyik ismerősöm, amikor megmutattam, mennyit fogytál, ő azt mondta, neki jobban tetszel kerekdeden (az illető férfi, és a kezdetleges képeket mutattam meg neki, összehasonlítva a 60-nal:) Pont az arcodat mondta ő is, hogy neki jobban tetszett úgy)
    Légy annyi, amennyinek jól érzed magad!!!
    Szerintem se kell feltétlenül 60-nak lenned, nagyon jól nézel ki 62 kilósan is! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, Ádus is ezt mondja...van benne valami.:))

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is csinos vagy ezen a képen,de nem feltétlenül kell 60kg-nak lenne. Bár szép izmos lábaid és karjaid vannak, és tudjuk,hogy az izom nehezebb!

    Puszika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény