Tegnapi futás...

Alvásidőben (napközben) hasizmoztam és felsőtestre edzettem, magamtól. Jól esett.:)
Este már nem volt erőm az 50-60 perchez, így egy programot választottam. 30 perc alatt teljesíthető volt. Hááát volt, hogy 9-sen kellett futni (nekem az már futás a javából) és átlagban 3-4% dőlésszöggel. Megéreztem, de jó volt.

Nem vettem fel pulzusmérőt... hiba volt. Azt hittem tudom koordinálni és érezni fogom mikor magas a pulzus, mikor tehetek még rá, stb. Közben nem is volt baj, hanem utána. Nagyon fájt a fejem és szédültem sokáig. Legközelebb ha progit választok, akkor is veszek fel övet.:)

Végül 30 perc alatt 3 km lett pontosan és 248 kcal égett el.:))

Mai tervem egy kis combizom erősítés, a 2008-as lesz szerintem.:)
utána egy kis hasazás is kéne.:)

Mostanában estére farkas éhes vagyok...napközben nincs baj...de este.:( Tegnap 5 kor vacsiztam okosan, de 7-f8 körül majd éhen haltam, ettem pár szem tegnap sütött sütit (ckmentes, tk. tönkölylisztes), de így egy dekát nem fogytam. Állok és várok 67 kg-n.:) Majdcsak elindul a dolog.:)) Egyszer.:)))

Szép napot!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény