Tejben párolt rozmaringos csirkemell, kölessel!


Nonó módra.:) Ezt találtam ki mára magamnak
és nagyon ízlett, ezért megosztom veletek!

Hozzávalók:

Husihoz:
Közepes csirkemell filé (nekem 32 dkg)
1 evk. olíva olaj
2 dl 1,5%-os tej
só, rozmaring, fokhagymakrém

Husit besóztam és ízesítettem rozmaringgal. Pici olívaolajon megdinszteltem, majd felöntöttem tejjel és adtam hozzá egy pici foghagymakrémet is.
Mikor a tej elfőtt, a husi is elkészült.:)

A husi: 536,4 kcal

Köles:

10 dkg köles
1 evk. olívaolaj
só, vegeta
2,5 dl víz

A kölest, akárcsak a rizst, megpirítottam olívaolajon,
majd hozzáadtam a fűszereket és a vizet, így pároltam.
Mikor a víz elfőtt, elkészült a köles.:)

A köles: 450 kcal

Összesen: 986,4 kcal.
Legalább kétszeri ebédre, étkezésre elég.
Nem kevés a kalóriatartalma,
de azt tudjuk, hogy a husiban viszont szinte semmi ch nincs,
amit a legfontosabb figyelni.

Azt gondolom ez egy kiadós, egészséges,
tápláló és persze finom ebéd mindenkinek!:))

Jó étvágyat!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény