Már csak 1 nap!:))

Én bizony lassan vége a 2011-es évnek!:))) Nekem csodálatos év volt, akárcsak a 2009-es is. De szép volt 2006 is, mert akkor ismertem meg Ádust, 2007 is, mert akkor jegyzett el. 2008 is, mert megfogant Ami és összeházasodtunk. 2010 is egy csoda volt, mert megfogant Panka, és elértem az álomsúlyomat. :)

Volt szomorúság és veszteség is ezekben az években, melyek örökre a szívemben maradnak. Sok dolog van, ami nem egy blogra való. Velünk is történnek jó és rossz dolgok, de engem úgy neveltek, hogy mindig előre tekintsek és örüljek a szerencsének, hogy ilyen családom lehet.:) És én így is teszek.:))

Képzeljétek, tegnap végre futottam, de csak 30 percet,
mert Panka nagyon sírt Ádusnak...de jól esett.:))

Nem hiszek, a január 1-től diéta dologban, de most velem is ez lesz,
hisz itt van még az a 3 kg, amit le szeretnék adni 2012-ben!:))

Pont azon filóztam tegnap, hogy simán lehetnék már 62 kg, ha összeszorítom a fogam, mint anno, és csinálom rendesen. De mindig úgy voltam bele, ráérek. Nem érzem rosszul magam, adok időt a testemnek, lelkemnek, hogy lassan alakuljon vissza.

2012-ben:
- szeretnék egészségben és boldogságban élni a kis családommal.
- heti 5 mozgást mindenképpen szeretnék beiktatni.
- le szeretnék fogyni 62 kg-ra.
- szeretnék ősztől iskolába járni.
és még pár "apróság"...

Mindenkinek jó hangolódást Szilveszterre!!!!

Megjegyzések

  1. Én is kívánok nagyon boldog új évet neked és a kis családodnak!Sok erőt ad a blogod szóval csak így tovább!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény