Vége a Karácsonynak...

Közhely, de nagyon gyorsan eltelt ez a pár nap...:( Csodálatos volt négyesben (és családi körben is) eltölteni.:) Nagyon szerencsés ember vagyok.:DD

Jelentem én jól zártam ezt a három napot. A cél az volt, hogy 65-66 között maradjak. Hát sikerült, be is mentem 65 kg alá.:)))) És most mindenki felszisszen, hogy Megérte neki? Miért jó ez? Nem evett egy jót!!!!!! De ez nem igaz!!!
Figyeltem, mindenből ettem, de keveset és ha választhattam akkor az OKOS sütikből, ételekből ettem, elhagyva például a köreteket.:))

Mit takar ez?
24-én délben Anyunál halászlevet ettem, de kenyér nélkül, majd egy szelet töltött pulykát, francia salival (de nem ettem rizst se sült krumplit). Vacsira két szedőkanál harcsapaprikást és egy rántott-töltött káposztát. Mind a kettő a Sógorom specialitása, hülye lettem volna kihagyni. Utána ettem 1 mézes-krémes kockát és egy kókuszgolyó. Ez volt du. 5 kor...utána már semmit!!!

25-én Anyósomnál, majonézes krumplisalit ettem, töltött csirkecombbal, majd 2 sz. zserbót (Okos zserbó: tk liszt és édesítőszeres.isteni lett!!)
és megkóstoltam Anyós verhetetlen kókuszkockáját is.
A vacsi f5 kor, 3 töltött tojás (1,5 tojás) tk kenyér és sok zöldség volt.

26-án, én főztem. 3 sz. pirított tk. kenyér tatárbeafsteakkel, ezt követte a főétel: 2 kisebb sajttal-sonkával töltött csirkemellfilé, görögsalátával. Majd 1 szelet, a Nővérkém isteni méteres kalácsából. Utána már semmit.

Szóval, szerintetek éheztem??? Nem, nagyon finomakat ettem, de MÓDJÁVAL, mindenből ettem, egyszer sem hallottam, hogy Na, miért nem eszel, nem ilyenkor kell fogyózni. Mértékletes voltam és inkább este 6 után már nem ettem. Jól érzem magam, nem vagyok felfújódva, nem ettem szét magam! De minden ízt, amire vágytam megadtam magamnak!:)

Így is lehet...nem kell más hozzá, csak egy picike odafigyelés!

Köszönöm ezúton is a sok köszöntést!! 27 lettem.:)))
Jobban érzem magam és boldogabb vagyok, mint valaha!!!!:D

White Christmas

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény