Visszaemlékezés...

Visszanéztem, hogy 2011.02.16-án voltam 62 kg. Tény, akkor már 12 hetes terhes voltam.

Most ez a cél, na nem 12 hetes terhesnek lenni, hanem 62 kg-nak!:)))

Úgy tervezem tartom ezt a 65, Ünnepek miatt 65-66 kg-t januárig.:) És ott lesz 1,5 hónapom, ami alatt szerintem ez a 3-4 kg-t le tudom adni!:)))
Legalábbis nagyon örülnék neki.:)))

De ha nem, a tutti cél: március 22-re!:))

Ma itthon van Apa, végre lesz időm futni. Tegnap az új Réka DVD comb részt volt időm megcsinálni, mert 20 perc volt pont, hogy mindkét gyerek, együtt aludt.:)))

Kitartás mindenkinek!:))

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    A kalóriaszámolásnak, a naplódnak és persze magamnak is köszönhetően megszabadultam 8 kg-tól, ami besegített abban, hogy 37 évesen újra várandós vagyok. 7 hetes a Babocskám! Ezután is olvaslak, és tanulok tőled!


    Boldog ünnepeket kívánok szívből nektek! Üdvözlettel:Anikó

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény