Érdekes!

Legalábbis nekem.:)

Tegnap Apa hozott nekem a boltból, Kinder Maxi Kinget....ezer éve nem ettem, sajna szeret(t)em nagyon.:)

Nézegetem a ch tartalmát, 1 db maxi 13.4 ch...egy fitt müzli szelet 13.9 ch...meglepődtem. Persze össze sem hasonlítható az egyik asztal gyümis, mézes müzli, a másik mogyorós, karamelles...zsír, cukor, fehérje tartalom különbözik és természetesen a ch-k felszívódása is teljesen más...de akkor is belefér egy tízóraiba...mondjuk MA!!!!:DDDD

Én úgy látom a ch számolás a legszuperebb, még a kcal számolásnál is. Mert mióta a ch-t számolom, jól érzem magam, (gondolom megeszem az elegendő ch mennyiségemet) jókat eszek és nem vonok el semmit. Pl. tegnap uzsi és vacsira is téliszalámit ettem, 30-30 g...merthogy a téliszalámi 10 dkg-ja majd 550-600 kcal, de csak 0.3 ch...

Szóval még így 3 év számolás és egyéb után is érnek meglepik, amik alátámasztják, hogy bizony okosan, odafigyelve, számolva le lehet fogyni, úgy hogy nem vonsz el szinte semmit, nem koplalsz és nem kínszenvedés az egész diéta!:)

Persze azért nem minden nap kell vagy szabad enni csokit (csak cukros) és (vagy) szalámit (azért csak "zsíros"), de néha miért ne, ha már unod a sonkát és a többi felvágottat? Nekem már nincs sok, 1 kg a célig, ezért is csalok már imitt-amott egy picit. Ha 10-20 kg-ról lenne szó, biztos jobban megválogatnám a gyorsan és lassan felszívódó ch-kat, stb. Ezért mondom: mindig nézzünk utána, számoljunk és akkor menni fog minden, mint a karikacsapás!!!

Megjegyzések

  1. A ch számolás tényleg jó!! Én is már 1 éve számolom a ch-t is és a kcal-t is, jó döntésnek bizonyult. Jókat eszem és tartom a súlyom!!!!!!! Ilyen még sosem volt, mindig lefogytam, majd visszahíztam... Most semmi jojo!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi ez a fogyás, nagyon ügyes vagy. :) Örülök, hogy bebizonyítottad, hogy kevés súlyfölöslegből is lehet szép ütemben fogyni.

    VálaszTörlés
  3. Én is ch számolással fogyok. Igaz nekem orvos utasítására kell így, de eddig tényleg ez működik a legjobban. Napi 5-ször eszem, már megtanultam mikor, mit, mivel, lassú, gyors ch, melyikből menyi és tökéletes. Nem éhezek és nekem ez a legfontosabb.
    A fogyás kicsit lassabb, mert IR-em és PCOM van, meg most úgy néz ki, hogy pajzsmiriggyel is gond van. De nem keseredek el, mert betartva a diétát szépen lassan fogyok én is.
    Puszi!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Honnan lehet letölteni ch felszívódásról valami listát? Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem dietetikus diktálta le, de biztos ha a google-ba beírod dob ki olyat ahol megtalálod.
      A legjobb és mindig minden étkezésnél túl súlyba kell lennie az a lassú felszívódású ch. Ilyenek pl. a teljes kiőrlésű, kenyerek, pékáruk, barna rizs, basmati rizs, kuszkusz, csicsóka, vörös lencse, bulgur, nyers zöldségek, korpás keksz.
      Ami TILOS ( persze nekem, dietetikus által) a dinnye (mert ez egy cukros lötty) és az aszalt gyümölcs!
      Remélem tudtam segíteni. :)

      Törlés
    2. Kerestem már, de konkrét GI táblázatot nem nagyon találok. Amik vannak, azok eléggé hiányosak. :S De azért köszönöm!

      Törlés
  5. Adrikaa akkor nem könnyű neked, de nagyon örülök, hogy megtaláltad a módszert, ami neked is megfelelő, vagyis az orvos...:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szóval, jó pár orvost elfogyasztottam mire ez kiderült és megfelelően lett kezelve. Én pedig megfelelően lettem tájékoztatva az egészséges étkezésről. :) De megérte! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény