Sajnálom...

Ezúton kérek bocsánatot azoktól, akik nem fértek bele a 100-ba és már nem tudják olvasni a blogomat. Nem az volt a cél, hogy bárki kimaradjon, aki eddig olvasott, de a blog 100 embert engedélyez. De itt mindenki tud továbbra is olvasni, de a család blogot szerettem volna bezárni, kicsit elhatárolódni. A mai világba, azt hiszem erre szükség is van. Köszönöm, hogy megértitek!

No de DIÉTA! Tegnap ettem a fini tiramisumból is, este még kis pizzát is...nem csoda, a mai súlyom 64,3. Őszintén szólva 64,3-63,8 között mozgok. Most már illene összekapnom magam!:) Hogy lesz így meg az a 62 kg??? Nehezen, úgy tűnik.:)

Ma lenyomom a 2010-es 45 perc talaj részt...halál lesz, de kell!!!!

Mai ebédem gyros lesz...nyami.:) Holnaptól megint jön az Update 1 menü...

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    A családi blogot eddig én is követtem, főleg azért mert tetszett az a lelkesedés, energia és odaadás amellyel a családodhoz (is) viszonyulsz. Az előző post-hoz írta valaki, hogy ezt a ragyogást taníthatnád és abszolút egyetértek! Szóval, kiszorultam a 100-ból, úgyhogy légyszi-légyszi kárpótlásként írj egy kicsit (sokat! :-) ) a pozitív hozzáállásról, önmotivációról, stb., mert ez nekem is kell! :-)))

    Az életmód blogodat imádom, mindig ad egy löketet, ha a tornával vagy a mértéktartó táplálkozással gondjaim vannak. Most a tavaszi formába lendítő programomat csinálom nagy elszántsággal (-5 kg márciusig).

    Köszi! :-)

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy én már nem fértem bele a keretbe:(((

    VálaszTörlés
  3. Szia Nonó! Sajnos nem tudok megjegyzést irni a családi blogodhoz, igy itt küldöm az OK-t! És köszönöm, hogy olvashatlak! :)

    VálaszTörlés
  4. Mardor, köszönöm szépen... írni fogok lelkesítést ide is...ígérem.:)))) Mindent bele...sikerülni fog a célod, mert igazán akarod!:))

    tedin annyira szerettem volna mindenkit felvenni, próbálok helyet szorítani!!! Tudtam, hogy lesz, akit megbántok, sajnálom.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen 100, milyen zárás? Erről lemaradtam...minden esetre Te voltál azon ritka emberek egyike, aki igazán szereti a gyermekeit, mert manapság akikkel találkozom, "csak" megszülték őket, nagyon jó példával jártál elöl, szó szerint mutogatni kéne. De a privát szférát, a családot védeni kell, főként a támadásoktól, megértem!
      Reni

      Törlés
  5. Hát még én, hogy sajnálom... :((( Ezt dobta a gép...

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon sajnálom, hogy nem fértem bele a keretbe! :( De itt továbbra is olvaslak majd! :)

    VálaszTörlés
  7. Most olvasom, hogy a Családi blogot bezártad. :(( Nem is gondoltam, hogy ekkor űrt érzek majd, imádtam követni Amiról írt történeteket, képeket, mert egyidős Annámmal. Nagyon fog hiányozni, sajnálom, hogy lemaradtam!! Örülnék, ha néha ide is becsempésznél egy kicsit az életetekből, legalább olyan picurkát mint eddig! :) Vigyázzatok egymásra! Puszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Nonó, én is nagyon sajnálom. A mai reggelem is veletek indult volna, de már nem tudlak olvasni titeket. Olyan hihetetlen gyönyörű családod van, és olyan jó volt olvasni, hogy szeretitek egymást. Kevés az ilyen pozitív, jószívű, életet szerető ember manapság. Hiányozni fognak az írásaid, bár még nincs gyermekem. Remélem azért az életmód blogra is teszel néha egy két családi dolgot. Csak egy kicsit. :)) Jó egészséget nektek, szeressétek egymást!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Nono!
    Annyira sajnálom.. :(.Úgy szerettem a családi bloggodat,a két csodaszép kislány mindennapjait,a lelkesedésedet, az aranyos képeket,és azt a sok-sok szeretetet ,ami te magad vagy és ahogy írtál róluk.Nagyon fogtok hiányozni,nekem édesanyaként erőt és energiát adtál a mindennapokhoz,amit külön köszönök neked.Ha a későbbiekben,mégis lenne hely ,szívesen olvasnálak újra-/nagyon boldoggá tennél vele :)/.
    Sok örömet és boldogságot kívánok a kis családodhoz!

    VálaszTörlés
  10. Szia,
    Nagyon sajnálom, hogy bezártad a családi blogot, olyan szép kis család vagytok. :((( Mindig olvastalak, igaz nem írtam. A két blog nekem együtt volt teljes. :((( Hasonló korúak a lányaim, sőt a hatásodra kezdtem el a fogyókúrámat! Ha esetleg lesz üresedés, szívesen olvasnálak továbbra is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény