Update menü 2. nap!

Füstölt sajttal, sonkával kemencében sült sovány csirkemell, medvehagymás update tészta, krémes…volt a mai hami. A husi és a desszert finom volt, a tészta nekem annyira nem ízlett, így helyette slim kenyeret ettem. A tegnapi menü finomabb volt.:)

Ma Baba-Mama torna mellett döntöttem...átmozgatott jól és addig Pancsi is elvolt, nem sírdogált, mert kézben volt és még ringattam is.:))))

Nem éhezek, tegnap este is elég volt 6 előtt a másik fele a menünek. Kíváncsi vagyok mennyit fogyok egy hét alatt.:)

Ma nagyon nyomott vagyok...lehet ez a havazás, nem tudom. Remélem holnapra elmúlik. Nem szeretek ilyen kedvetlen lenni...

Szép napot nektek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény