Ma reggel...

...kereken: 63 kg voltam...olyan jó volt látni!!!:)

De, ma kirúgtam a hámból, hambit ettem ebédre, bár krumpli nélkül és desszertet sem ettem utána, de vacsira sem tudtam ellenállni a friss, illatos fehér kenyérnek (ezer éve nem ettem) ettem 1 szeletet belőle (5 dkg) utána Norbi rudit, mert édességet is kívántam....na a végére a napomat 179 ch-val zártam, végülis nem olyan rossz!:) Ezért jó számolni, mert ha eszel is olyat, ami nem éppen diétás, követni tudod, hogy hogy állsz és be tudod húzni a féket, ha már nem fér több ch bele abba a napba!!!

A célom jövőhét hétvégére, 62,5 kg alá kerülni.:))) Hét elején 64.4 kg-val kezdtem a ch számolást..elégedett vagyok nagyon!!!!:D

Pancsival...repül a, repül a ...


Megjegyzések

  1. Nagyon ügyes vagy Nono,és csinos!!

    VálaszTörlés
  2. Én ma egy hete kezdtem el számolni a ch-ot s nekem is ez a leghatékonyabb. 1,5 g minusz s ez olyan jó s mellette nem vagyok éhes, ez a legjobb...:) Puszi neketek

    VálaszTörlés
  3. Ha nekem ilyen vékony combom lehetne, mint neked itt a képen!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Brigi, szerintem mérjük meg centivel, mert lehet, hogy a tiéd sem vastagabb ;-)
    Még Anna előtt néztem egy képet, amin a Nonó 60 kiló volt, néztem milyen vékony, de jó lenne, ha én is ilyen lehetnék. Majd pár hete leírta, hogy mik voltak a cm adatok akkoriban, az összes adatom 1 cm-el kisebb!! és mégis sőt őt láttam vékonynak...
    De sebaj egyszer majd megtanuljuk magunkat is jónak látni és nem csak egymást...

    VálaszTörlés
  5. Hatalmas gratula Nonó! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Macskának igaza van...nem vékony annyira a combom, élőben meglátod majd májusban.:)) És az is igaz, hogy sokszor te magad vékonyabb vagy de a másikat látjuk mindig jobbnak, szebbnek!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény