Csokis tortácskák, eper lekvárral! Mikrós!





Amicának a szülinapjára egy kisebb "várost" szeretnék sütni.:) Ilyen Aprajafalva félét, kis házak, nagy házak, ablak, ajtót festeni rá, csokimáz, fehérmáz.... kartonra utat rajzolni és venni bele marcipán figurákat!:)) Ez a terv.:) Ehhez elkezdtem kis tortácskákat sütni, ezek lennének a közepes házak majd.:)

Ebből lett egy cukormentes, fini, lekváros tortácska, most négy darab!:)

Hozzávalók:

150 g tejföl 205.5/5.1

10 dkg tönköly fehérliszt 346/67.8

1,5 evk. folyékony édesítőszer (Aminak majd xilit) 7/1.5

40 g olívaolaj 328/0

1 tojás 70/0.3

1 cs. sütőpor

1 dkg natúr kakaópor 30/1.5

8 dkg diab. eperlekvár 96/22.4

A lekvár kivételével összekeverjük az alapanyagokat és ki tálkába mértem. Majd 8 percig mikróban megsütöttem. Melegen kiborítottam tányérra és megkentem a lekvárral. Csokimázzal, tejszínhabbal, cukorkával díszíthető, bármivel tölthető.:)

Összesen: 1082.5/98.6 kcal

Megjegyzések

  1. Hmmm, ez nagyon jól hangzik. Vajon tk. búzalisztből is ilyen finom lenne?

    VálaszTörlés
  2. Én tegnap csináltam ilyen mikrós piskótát, kakaósat, én rendeltem diawell lisztet annyira ellenzik páran és olyan sok jót hallottam róla, hogy kipróbáltam. Olyan finom lett és olyan puha és levegős majd töltök fel a Fb-ra képet ha egyszer sikerül mert azonnal elfogy ahogy kiveszem a mikróból..
    4 kanál liszt (2+2) (én ch csökk. sacher torta por és DW süteményliszt 9% ch.)+ 3 kanál xilit v. 0 kcalos cukor v. édesítő 1,5 kanál +1 kk sütőpor + 3 kanál olaj+1 tojás és mehet is a mikróba 850 W 3 perc :) finom.. szoktam hozzá túró+ nat. joghurt+édesítő

    VálaszTörlés
  3. Biztos fini Era.:) nem ismerem ezt a lisztet...

    Vicus fini lesz sztem abból is.:)))

    VálaszTörlés
  4. Okés, akkor ha este lesz egy pici energiám még, akkor kipróbálom. :) Köszi! :*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény