Első cardió dance...

Hosszú idő után.:) És semmit nem változott kérem szépen, brutál volt, de szenzációs is!:))) Annyit nevettünk és izzadtunk és nevettünk és nyögtünk!:))))) De jó lenne ez heti 3 szor...:)

A héten nem voltam vm ügyes, mert csak kétszer sikerült tornáznom, plusz a mai. Ez van, rengeteg minden volt. De jövőhéten szeretnék minden nap.:)

Már nem rendelem az Update menüt. Meguntam kicsit, illetve hiányzik a főzés is. Finomakat ettem, mondjuk volt ami nem ízlett annyira, de ez normális szerintem. Összességében elégedett voltam. Összesen 2 kg ment le.

Viszont, hogy e miatt-e vagy, tényleg igaz, hogy a nagy hideg miatt raktározott a szervezetem, de annyira édesség éhes voltam heteken keresztül, mint már régen. Elmúlt hála égnek, de nehéz volt sokszor megállni vagy egy tábla Milka helyett 3 kocka Update csokit enni, majd 3 dl mentes vízzel feltölteni a gyomromat.:)

Ma reggel bekevertem a pizzatésztát, olívaolajjal, tk. búzaliszttel. Mire hazaértem cardióról Apuci megsütöttem, a sonkás-kukoricás-lilahagymás pizzát. Akkora szeletet bevágtam, annyira jól esett.:) Én meg hoztam hazafelé Ország tortáját megkóstolni, Köleses sárgabarckos.....őszinte leszek, nekem nem lett a kedvencem, a felét ettem meg. Valahogy nekem nem az igazi, egy oroszkrém közelébe sem érhet!:)

Bár a köleses "tészta" része nem volt rossz....lehet abból még kisül valami Nonóféle.:)))

Megjegyzések

  1. Az utóbbi pár hétben én is borzasztóan éhes voltam folyamatosan.Nem is gondoltam h a hideg miatt lehet de teljesen logikus.Én meg pánikoltam h terhes vagyok, még tesztet is csináltam.:)))Bár Liliennel inkább rosszul voltam mint éhes de minden terhesség más.
    Most már jöhetne a jobb idő és akkor talán éhes sem leszek annyira.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény