Hétfőcske!!!


Ma reggel bizony 63.6 kg voltam....szörnyű, de nem csüggedek, hanem folytatom amit eddig, vagyis számolok!!! Már nincs messze a cél, elérem 1-2 héten belül!!!

Mai U1 hamim: tökfőzelék csibefasirttal, már várom nagyon, ezer éve nem ettem.:)

És biza ma levittem a mérleget Anyuhoz, mert volt, hogy napközben és ráugráltam és este is...nem jó az. Most 1 hétig mérleget sem látok. Nem is baj, annál nagyobb lesz az öröm...remélem!!!:DDD

Minden nap fogok tornázni, ahogy előző héten is.:) Minden nap más más testrészre. Ma szerintem csípő-fenék torna lesz!:)

Hajrá csajok, hajrá Apa!!!!!:)))

Szép napot!!!

Megjegyzések

  1. Szia Nonó! Sajnos hétvégén elszaladt velem a ló és én is pont ennyi kg vagyok. De nem keseredek el, ahogy Te sem, most szépen behúzom a féket. Odafigyelek ezerrel. Az én mérlegemet is el kellene dugni egy hétre... :)
    Szép napot! Jobbulást a Törpicsekeknek!!!

    VálaszTörlés
  2. Bizony el kell...mindent bele nekünk!!!!:)))

    VálaszTörlés
  3. Az tényleg nem jó, ha folyton méreg magad, jól tetted, hogy elraktad a mérleget. De a csak 1-1 testrészre szóló tornák helyett válaszd a komplex mozgásokat, mert ettől sajnos nem csoda, ha egy idő után nem fogysz semmit sem...

    VálaszTörlés
  4. á én ugyanezt csináltam. 2 napig 62,6 voltam, aztán vasárnap reggelre 63,4. azt hittem leesek a mérlegről :D aztán ma már 62,8 de szinte érzem előre hogy holnapra több lesz :S nem tudom miért. kicsit elvesztettem most énis a lendületet :S

    VálaszTörlés
  5. Angelocska a komplex torna tutti nem fér bele a 20 percbe, és nekem most erre van csak időm, még ha így lassúbb is a fogyás. Egyébként szeretem is a minden nap, egy testrészre való mozgást!!!! Bizony nem jó mindig mérni!!!

    Mili összekapjuk magunkat!!!:))

    VálaszTörlés
  6. van olyan edzésem a blogomban, ami 15 perc alatt jobban kifáraszt, mint gondolnád :) de 12 perces is van, sőt 4 is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Beteszed nekem a linked ezekhez a tornákhoz, megköszönném.:)))

      Törlés
  7. Sziasztok Lányok! Én csak régóta olvaslak benneteket és annyira szomorúak ezek a sorok :S Nem lehet, hogy menstruáció előtt vagy utána vagytok? Nekem előtte egy héttel akár 3kg-val is mutat többet ám a mérleg. Kitartást! Ne adjátok fel! Jövőhéten 2-vel lesztek kevesebbek ;)

    VálaszTörlés
  8. szia Netti,
    de, én pont előtte vagyok, tudom (remélem) hogy azért mutat többet, csak olyan rossz érzés, hogy diéta, torna minden, és mégis több :@ már alig várom hogy legyen, meg legyen vége :D addig is próbálok erős lenni, mert ilyenkor mindenféle csokikat akarok enni. már tegnap ettem is egy kicsit, szerencsére mérhető következménye nem lett :D de ma már nincsenek ilyen kilengések :) összekapjuk magunkat és menni fog az :)

    VálaszTörlés
  9. Netti, nem szomorkodunk, csak most párunknak kicsit nehéz napok voltak, több értelemben is sztem...de csináljuk, megyünk előre.:))

    VálaszTörlés
  10. 4 perces: http://metalozott-testek.blogspot.com/2011/12/4-perces-edzes.html#axzz1lmrGExMr

    6 perces: http://metalozott-testek.blogspot.com/2012/01/6-perces-edzes.html#axzz1lmrGExMr

    12 perces: http://metalozott-testek.blogspot.com/2012/01/madzagos-bikinit-huzhatsz-edzes-bikini.html#axzz1lmts3uwZ

    http://metalozott-testek.blogspot.com/2012/01/egy-narancsborgyilkos-edzes-my-buns.html#axzz1lmrGExMr

    stb. :)))

    VálaszTörlés
  11. Helyes Nono, ne is szomorkodjatok! ;) az a vicc, hogy tegnap ösztönzőleg szerettem volna Nektek írni, erre ma én lettem a béka feneke alatt :) szerintem az idő miatt van, vagy csak nekem is nehéz napok lesznek :D Előre!! ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény