Komolyan, együtt.:)

Apa is beszáll holnap a ch számolós vonatba.:)) Ő is U1 menüt kap majd.:D

Nekem lement az a 1,5 kg, így lettem 62.9, majd beállt a 63-63.1 és azóta nem mozdul a dolog. Reggel félő, hogy több leszek, mert ma ettem túrópogácsát, vanília karikát és még palacsintát is.:( Kompenzálás: 5 óta nem ettem és már nem is fogok... Hááááát ez egy álmos, Panka fogzós-sírós-egész nap nem alvós, Amica köhögős, hajnalban 2,5 órát alvós, éjjel Bálban táncolós... nap volt.:) Kellett az energia.:)

De holnap belevágunk kő keményen. Én maradok a 150 ch-nál, Apának 200 fölött kell majd ennie. Szépen számolom majd neki is.

Februárban sok szupi programunk lesz, Valentin napi vacsi, színház, szeretnék csini lenni, úgyhogy utolsó nagy levegő és irány a cél, ami továbbra is a 62 kg, mert akkor még jut is, marad is!!!!:DDD

Megjegyzések

  1. Nekem is evős hétvégém volt.:( Szombaton reggel a mérleg elrontott az egész napomat.:((
    Olyan nehéz a folytatás.:(

    VálaszTörlés
  2. :((( DETTO!!! De muszáj....vegyünk egy nagy levegőt.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény