Lassan hétvége...

Ma sikerült 30 percet tornáznom. RR 2008-as felsőtestet csináltam meg, majd a 2008-as hasizomból 10 percet, mert keltek a Lányok. Jól esett nagyon. Minden nap csinálok hasizmot, mert szeretném, ha most már szépen visszahúzódna a hasam...vagyis a bőr. Nekem anno is bevált a táplálkozás plusz torna, most is működni fog!:)

Ma finike U1 gyrost ettem, nagyon ízlett.:) Holnap marhapörköltöt kapok, tarhonyával.:)

Ma eddig 116 ch-t ettem, úgyhogy szerintem még egy kefirt biztos enni fogok...Nagyon bevált a kefir este, mikor édességet kívánok, vagy csak úgy ennék valamit. Teljesen elveszi az éhségérzetemet. Most a Bakonyi a kedvencem.:)

Pénteken mérek, kíváncsi vagyok az eredményre. Boldog lennék, ha 62 kg lennék, de ha 1 hét múlva leszek annyi, akkor is az leszek.:) Pancóka vasárnap már fél éves lesz!!! Hihetetlen.:)

Megjegyzések

  1. Gratulálunk, hogy ilyen nagylány már Pancsi! :) Majd tegyél fel róla képet lécciiii :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény