Mérlegelés és egészségünk fontossága!!!

Ma mérlegeltem, örülök nagyon, mert 62.5 kg vagyok! Fél kg a célig.:)) Éljen!:) Jövőhéten el is érem...

A másik! Azt vallom, fontos, hogy jól érezzük magunkat, szépek legyünk, boldogak. De mindenek előtt a legfontsabb az egészségünk. Mert lehetünk vékonyak, sportosak, fittek, ha nem vagyunk teljesen egészségesek. Miért mondom ezt.

Sokat hallani az anyagjegy szűrésről...így tegnap elmentem a Bőrgyógyászhoz. Volt 1-2 anyagjegy, amit úgy vettem észre, bár csak ici picit, de nőtt. Hát, sajnos igazam lett, négy azaz négy anyajegyet kell levetetnem magamról (műtét...:((), mert vagy pigment hiányos, vagy irritálva van, vagy nagyságra nőtt, vagy kiemelkedett nagyon. Még nincs baj, de ha nem figyelek oda és nem időben lépek, lehetett volna.

Diétázzunk, tornázzunk, éljünk egészségesen, váltsunk életmódot, figyeljünk oda magunkra! DE!!! Ugyan ilyen fontos, ha nem fontosabb, hogy évente minimum egyszer egyszer megyünk el Nőgyógyászati rákszűrésre, Bőrgyógyászati szűrésre és egy vagy két évente igenis kérjünk teljes labor vizsgálatot. Akkor is ha semmi jelét nem érezzük, mert a megelőzés a legfontosabb!

Ha ezután a bejegyzés után, akár csak egy ember is elmegy (akár 5 év után) rákszűrésre és remélhetőleg nem találnak semmit, illetve ezt követően évente elmegy, akkor nekem már megérte mindezt leírni!

Vigyázzunk magunkra. Mert az Egészségünk sok mindenen múlik, nem csak a táplálkozáson és a testmozgáson!!!!

Megjegyzések

  1. De jó, hogy időben kiderült! Nekem is már kettőt vettek le. Remélem gyorsan rendbe fogsz jönni! :*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény