Nincs időm...

...írni mit eszek...gép elé is ritkán kerülök. Egyre szebb az idő, így egyre kevesebbet is fogok.:)

Tartom a 150-160 ch-t...és ma reggel (nem bírtam) mérlegeltem és 62.8 kg voltam.:) Éljen!!! Most már lenyomom 62 kg-ra.:))

Torna tegnap elmaradt, ma lesz...hogy mikor, azt még nem tudom, de lesz!:)))

Hétvégén jó lenne kirándulni egy nagyot, olyan csodás időt mondanak.:)))

Jövőhéten már nem rendelem az Update menüt, hiányzik a főzés és mostanában nem is ízlett annyira amiket rendeltem...most elég volt. Sok finomat ettem ez tény. Majd ha dolgozni fogok, stb, sztem majd újra rendelem. Jó volt, hogy nem kellett főzni, betegek voltak a Lányok, így főzés helyett inkább őket ápolgattam.:))

Sütöttem egyik nap sajtós-túrós rudakat, egyszerű és finom recept, persze Nonósítva.:) Mind elfogyott.:) A receptet, ahogy időm engedi felteszem. Már nagyon hiányzott a receptjeim közül valami sós finomság, legalábbis nekem.:)

Mindenkinek szép napot!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény