Olyan szépen süt a nap!:)

Reggel köd volt, de most már szépséges idő van, délután sétálunk egy nagyot a Lányokkal.:)) Ez a torna egyik része, a másik majd este, egy kis comb és has, természetesen Rékával.:)

Szombaton már lesz cardió dance...de várom már.:)

Mai hamim és a tegnapi U1 is nagyon finom volt. Ma update túrós csusza, szalonnával, fokhagymás tejföllel, grillezetett csirke darabokkal. Felét tudtam megenni, a többi marad vacsira.:)

Holnap mérlegelés...kiváncsi vagyok.:)

Tegnap színházban voltunk, kosztüm nadrág volt rajtam, egy fűzős, fekete-fehér blúz és tűsarkú. Mikor álltam sorba a wc-re nézegettem magam a tükörbe (NŐ vagyok!!) és persze feszesebb fenék, még laposabb has, formásabb comb jobb lenne, de alapvetően igenis jól éreztem magam a bőrömben! Egy nő soha nem elégedett, ne is legyen.:)

Hétvégén pizzát fogok sütni, nagyon szeretjük a Nonó féle pizzánkat.:)) Most tk. búzalisztet vettem, abból csinálom, sonkával, kukoricával és sajttal.:)

Mindenkinek szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény