Szép Vasárnapot!:)

Úgy néz ki megint lesz cardio dance edzés. Aki régóta követ tudja, hogy jártam régebben, de aztán a Tánctanár nem tudta mikorra betenni a táncot és nem is voltunk (létszám) annyian. de most igen. Szombaton jár Amicám táncra, előtt lesz cardió. Gyerekeket is visszük (Ritussal) viszünk játékot, rajzlap, stb és addig Ők ellesznek.:) Adri lesz majd a babycsősz! IMÁDOM a Jani féle cardiót, az a hangulat!:)))

Pénteken rendezvényen voltunk Apával és találkoztam a régi Karate edzőmmel.:) Olyan jó volt.:) Annyi emlék és élmény tőrt elő belőlem. 7 évig karatéztam, későn kezdtem, 11 évesen, nem voltam soha egy karatés alkat (dundi és lassú voltam) de imádtam. Megtanultam a kitartást, az akarást, a küzdést a céljaimért. A sport rengeteg mindenre megtanít és csak ad. A vázizmom is, hiába takart el hájacska, 7 év, heti 2 néha 3 edzés, olyan alapokat adott, ami hozzásegített ahhoz, hogy majdnem 40 kg-t úgy fogyjak le, hogy nem lóg a bőröm. Arról nem is beszélve, hogy a kitartást is, többek között, Ők tanították meg nekem. Megköszöntem és azt láttam, hogy büszke rám. Elmondhatatlanul jól esett. Azt mondta a vonásaim, mint 15 évesen, de az anyasággal lettem teljes. Ez így van!:DDDDDDDDD

Mai is szeretnék tornázni.:)) Jól fog esni.:DD

Jövőhéten is jön az U1 menü. Ma finike rostlapon sült fűszeres karaj lesz, juhtúrós mártogatós öntettel, salival (sali, paradicsom, paprika, hagyma, retek)

Pénteki rendezvényre indulva, bő 5,5 hónappal a szülés után, 63 kg-s boldog Nonó Anya!:)

KD.-Book

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény