Február 1...vacak nap!:(

Sajnos Amica betegeskedik, folyik az orra, köhög!:( Pancinak a fogacskája fog sztem 1-2 napon belül felül kibújni...nekem az oldalam még mindig fáj, de legalább a fülem már nem!:)

Tegnap kevéssel zártam, végül 120 ch-val, de ma örülök, ha 150-en belül maradok.:) Ma éhes vagyok. Ráadásul az U1 ebédem, lyoni hagymás sertéssült, dinsztelt káposztával is isteni volt, utána a fini Nonó féle mikrós alma tortám...nyami.:)

Súlyom áll: 62.9 kg-nál. Anno mikor fogyiztam is volt, hogy állt 1-2-4-5 napokat. Állítólag ez a jó, mert a tested elfogadja, felfogja a változást, aztán szépen megy tovább a dolog, ha tartod, amit tartani kell. Így kerülhető el később a jojo effektus!!!:)

Ma még nem tornáztam, igazából örülök, hogy élek. De szerintem összekapom magam és nekiállok... a Lányok meg majd asszisztálnak.:)

Legyen szép napotok!!!

Megjegyzések

  1. Nonó bár mostanában igazán nincs időd a blogokon szörfölgetni így elmesélem!
    Nekem csodás a mai nap! Ma -31,3kg-t mutat a mérleg azaz megvan az eredeti célom... de folytatom tovább! :)
    8 hónap és 20 nap munkája! Egy normál 23,7-es BMI és...
    megértem amiket olvastam nálad Catnél... Csodás érzés! :)

    VálaszTörlés
  2. De ügyes vagy Bogesz.:)) Bizony nincs sok időm.:((( Büszkék vagyunk rád nagyon.:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény