Vacak mérleg...

Én bolond ma is megmértem magam, de minek??? Megint 63 felett voltam picivel...A 64 kg-t is nehezen hagytam el, most a 63 körül vacakolok.:) De most már össze fogom szedni magam.

Persze nem a mérleg rossz, hanem nekem csúszik be mindig egy kis csoki, pár szem ropi....stb. Na sebaj, véglis nem hajt a tatár. De azért szeretnék, leges legkésőbb Amica 3. szülinapjára súlyomnál lenni.

A torna viszont jól megy, minden nap 20, de inkább 30-40 perceket tornázok.:)))

Jövőhétre is jön az Update menüm, mellé számolok továbbra is.:) Egyszer csak meglátom, az a 62,0-t és meg is tartom.:))

Viszont!!!

Vettem ma magamnak egy farmert, ami 30-as!!!

Nekem ez nagy szó, a legkisebb farmerem is 32-es! Boldog a kicsi szívem.:)))

Megjegyzések

  1. Nonó!!
    Most küldök neked a Mónimmal szokásos virtuális fenékberúgásunkból egyet!! Most vettél egy 30-as farmert!! Ki a frászt érdekel mit mutat a mérleg, ha közben kisebb nadrág kell?
    Csini vagy és egyre csinibb, a férjed imád így, ahogy vagy! Tojd már le a mérleget!! Majd ha eljön a tavasz elengedi a tested azt az 1-2kg-t, de most fogadd el. A lényeg a centikben van!! Hasonlítsd össze a centiket amiket most mértél a 60 kilós centijeiddel, szerintem nem lesz nagy eltérés...
    Csini vagy, élvezd!!
    Csodás hétvégét!!
    Puszi:
    Adrienn

    VálaszTörlés
  2. Köszi Macska, ez most kellett.:))) Megkaptam a fenékberúgást.:)) használt.

    Igazad is van, a cm-k jobban mint anno 60 kg-val.:)))

    VálaszTörlés
  3. Nem jobbak...lemértem most normálisan...pont az a pár kg, de biztos mégis máshogy oszlik el, h jó a kisebb gatya is.:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény