Nyamika...

Vettem ma magnak fél kg epret...bizony aranyárban mérik, de mit nem???

Volt két almám a kamrában. Azt felvágtam, lábasba dobtam, vizet öntöttem bele, fahéjat, édesítőszert és vanília aromát szórtam rá...majd mikor forrt beletettem 20 dkg epret, majd fél csomag vaníliás pudingport kikevertem bő 1 dl tejjel...és kész a mai ebédem, amit annyira kívántam: gyümölcsleves!:D


Cukor nélkül készült, egész nap fogyasztható!:) Isteni finom!!!

Megjegyzések

  1. Egészségedre Nono! :)

    Szabad közzétenned, hogy milyen édesítőszert használsz? Lehet korábban már írtad valahol, nekem elkerülte a figyelmemet.

    A gyermekeidnek is adsz az ezzel készült ételekből?

    Köszi a válaszokat előre is!

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, hogy most is 1000 Ft körül látom az eper kilóját (igaz akciósan, de szinte mindenhol), és tavaly nyáron is kb ennyiért adták itt a környékünkön, főszezonban. Szóval szerintem megérdemled, és edd, ha finom!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok,

    Andi én xilitet használok, de ebbe most folyékony édesítőt tettem. Igen, Ami is eszi a xilitet és az édesítős dolgokat, ahogy ha megkívánja a csokit is. Én engedek neki mindent, módjával. Szerintem náluk, gyerekeknél is fontos, hogy szeressenek, ismerjenek meg mindenféle ízt. Itt jegyezném meg, hogy nem gondolom egyébként, hogy az édesítő rosszabb vagy egészségtelenebb mint a fehércukor.

    Cath, igazad van...bár én 1200 ft-ért vettem most, fél kg-t 600 ért....

    VálaszTörlés

    VálaszTörlés
  5. Különben főleg xilitet és fruktózt használok.:)

    VálaszTörlés
  6. Az édesítőszer melyik? Sima boltban kapható folyékony édesítőszer??? Vannak hátrányai a finomított cukornak és a mesterséges édesítőszereknek is sajnos. A xilit és a stevia nálam favorit! Minden, ami természetes! De a mesterséges édesítőszerek olyanok, mint a mesterséges, azaz szintetikus vitaminok. Lehet több kárt okoznak, mint amennyi a hasznuk. De ez hosszú téma, most nem mennék bele... :)

    VálaszTörlés
  7. Huha ez zseniálisan jól hangzik. Az almát egészben teszed bele? Mennyi vízzel? Megvárod amíg szétfő? Valamelyik nap muszáj bevetnem nekem is, annyira megkívántam most :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény