Szép napot!

Hajrá csajok, tessék ám jelentkezni a FOGYI VERSENYRE....meglátjátok elrepül ez a 3 hónap. Szuper kis csapat gyűlik majd össze, összekovácsolódunk, nevetünk, mindent átbeszélünk és szépen eléri mindenki a vágyott súlyát úgy, hogy észre sem veszi, csak a napos oldalát a dolognak!:DDD

Ma fincsi lecsót főztem...nyami lett. 11 kor már ebédeltem, mert az frissen jó.:) Amicával pedig sütöttünk túrós-sajtos rudat. Az minden héten készül nálunk.:) Természetesen tönköly lisztből, olívaolajjal, félzsírós túróból és éppen olyan sajtból, ami van itthon, most trappistából.:)) Nagyon nagyon szeretjük.:) Szuper tízórai, uzsi és bárhova megyünk, tudjuk vinni magunkkal.

Vettem kókuszsírt, a túrós-sajtosba elfelejtettem tenni, de a lecsót azzal készítettem és nagyon finom lett. Főleg mikor felolvadt és a hagyma dinsztelődött benne...azok az illatok...nyami.:)))

Ma csípő-fenék edzésem lesz, szerintem a 2008-as Réka és valami még, ami belefér az alvásidőbe.:))

Szép napot nektek!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény